Адвокатське бюро «ЮРКОНСАЛТ» пропонує послуги адвоката, юриста з податкових спорів, супроводження податкових перевірок та консультацій, пов’язаних з оподаткуванням як бізнесу так і фізичних осіб.
Система оподаткування в Україні є складною та недосконалою, а тому необхідні глубокі знання в сфері податкового права для успішного захисту інтересів клієнта. Адвокати нашого бюро мають більш ніж 10-ти річний досвід як роботи в податкових органах так і захисту клієнтів в сфері податкових спорів.
Нажаль, непоодинокими є випадки неправомірних дій працівників податкових органів, які порушують права бізнесу, фактично зупиняючи його діяльність, або притягаючи бізнес до великих та несправедливих штрафів.
Ми знаємо як убезпечити Ваш бізнес та з мінімальними витратами підготуватися та пройти податкову перевірку. Якщо ж вас вже притягають до санкцій або штрафів за порушення податкового законодавства – ми знаємо як оскаржити такі дії фіскалів та зекономити вам купу часу та грошей.
Розпочавши співпрацю з адвокатським бюро “ЮРКОНСАЛТ”, ви будете впевнені, що Ваші інтереси будуть захищені належним чином.
Як податковий адвокат може захистити ваш бізнес:
Податкове право в Україні – галузь, яка постійно удосконалюється, змінюється та потребує постійного аналізу та вивчення. За роки незалежності України декілька разів повністю мінялося законодавства, що регулює податкову політику країни, змінювалися основні закони та Податкові кодекси.
Окрім Податкового кодексу існує ще безліч інших підзаконних актів, положень, інструкцій, роз’яснень та листів, які необхідно знати. Плюс судова практика з податкових спорів не є стійкою та незмінною – адвокату необхідно бути обізнаним про останні правові позиції Верховного суду з податкових спорів.
Розібратися в тонкощах податкових спорів вам допоможе податковий адвокат.
Незнання всіх тонкощів в свері оподаткування, порушення розмірів чи термінів сплати податків, або подання звітності може негативно відобразитися на вашій підприємницькій діяльності.
Адвокат з податкових спорів може допомогти вам в цих питаннях, та надати допомогу чи консультації з наступних тем:
- юридична консультація з питань податкового законодавства;
- правовий аналіз та оцінка діяльності вашого бізнесу на предмет відповідності вимогам податкового законодавства;
- вибір оптимальної системи оподаткування;
- розробка відповідних договорів та систем (схем) роботи за ними у відповідності до обраної системи оподаткування;
- розробка іншої докуметації для належної діяльності бізнесу;
- представлення інтересів клієнта та його захист адвокатом під час здійснення податкових перевірок на підприємстві;
Послуги податкового адвоката при перевірках:
Податковий адвокат проведе відповідний аналіз та належним чином підготує ваш бізнес до податкової перевірки, а саме:
- проконтролює проведення перевірки з її початку;
- оформить належним чином допуск податківців до перевірки;
- проконтролює правильність підписання акту за підсумками перевірки, а при необхідності – складе відповідні заперечення чи зауваження на акт перевірки;
- надать додаткові пояснення та документи для успішного проходження перевірки;
- оскаржить акт перевірки в разі його невідповідності вимогам законодавства;
- складе скаргу на акт чи дії податківців до вищого органу фіскальної служби;
- оскаржить результати перевірки в судовому порядку;
- в разі порушення кримінальної справи відносно клієнта – надасть допомогу в захисті в рамках кримінального провадження;
Захист при перевірках
Ваш бізнес працює. У вас є бухгалтер, можливо навіть юрист. Ви сплачуєте податки і вважаєте що держава не буде втручатися в вашу діяльність.
Нажаль, такий сценарій не завжди працює або через невірно узгоджені процеси щодо оподаткування та звітності на підприємстві, або через свавільні дії податкових інспекторів.
В будь-якому випадку, якщо ви отримали наказ про проведення податкової перевірки, або до вас вже завітали представники відповідних органів – необхідно одразу зв’язатися з адвокатом з податкових спорів, а не чекати результати перевірки. Більшість порушень, які в подальшому можуть бути корисними для оскарження результатів перевірки адвокат може зібрати ще під час її проведення, а тому участь адвоката в перевірці є важливою.
Належна та кваліфікована допомога адвоката допоможе вам уникнути багатьох проблем та зекономити час та кошти. Досить часто податківці зустрівши цілком законні та юридично вірні зауваження адвоката щодо проведення перевірки – взагалі перестають вчиняти подальші дії та “кошмарити” бізнес.
Наш податковий адвокат може бути беспосередньо присутнім під час перевірки – або надавати відповідні консультації чи письмові висновки при її проведенні.
В разі негативних результатів перевірки – ми допоможемо їх оскаржити.
Як оскаржити результати перевірки:
Вище вже було зазначено, що результати перевірки можна оскаржити. Для цього вам і потрібен податковий адвокат.
Результати перевірки можуть бути оскаржені як до вищого органу фіскальної служби, так і до суду або бізнес обдусмена.
Куди та як краще подати відповідну скаргу – адвокат вирішує після аналізу акта перевірки та відповідних рішень органу, що її проводив.
Податкові спори які ми супроводжуємо:
Навести вичерпний перелік податкових спорів практично неможливо, оскільки законодавство постійно змінюється, а кожен бізнес не схожий на інший, тому порушень може бути безліч. Проте найтиповішими податковими спорами, в яких ми вже успішно захистили права наших клієнтів ж?
- розблокування податкових накладних (реєстраційного ліміту) ПДВ;
- вирішення спорів з приводу трансфертного ціноутворення (ТЦО);
- захист за звинуваченням в ухиленні від оподаткування (за статтею 212 ККУ);
- оскарження податкових-повідомлень-рішень (ППР);
- зняття арешту з майна та коштів підприємства;
- повернення вилученого майна під час обшуку;
В який суд оскаржуються результати перевірки в Запоріжжі:
Спори з податковою службою вирішуються адміністративними судами, це передбачено статтею 19 Кодексу адміністративного судочинства України.
Позовна заява про визнання податкових повідомлень-рішень або про скасування акту перевірки подається до Запорізького окружного адміністративного суду за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 65-В.
Наше адвокатське бюро “ЮРКОНСАЛТ” знаходиться в Запоріжжі, ми успішно захистили велику кількість клієнтів в податкових спорах в Запорізькому окружному адміністративному суді.
Адреси та контакти податкових інспекцій в Запоріжжі:
У Головному управлінні ДПС у Запорізькій області працюють «гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків:
0997621654
(адміністративні послуги)
0954589111
0612135042
(електронна звітність)
0617876743
(оподаткування фізичних осіб, майнові податки для фізичних осіб, місцеві податки і збори)
0687315003
0612190525
(єдиний податок для юридичних осіб, податок на прибуток)
0973949599
0612190519
(ПДВ для юридичних осіб)
0972824982
(рентна плата, екологічний податок, майнові податки для юридичних осіб, місцеві податки та збори)
0509666330
(акцизний податок)
0677738662
(ліцензування)
0668358183
(облік платежів)
0661481045
(застосування РРО)
0612190568
0612190600
(податковий борг)
0612124029
(ЦОП Запорізької ДПІ)
0612124506
(ЦОП Олександрівської ДПІ)
0612270662
(ЦОП Вознесенівської ДПІ)
0614342467
(ЦОП Вільнянської ДПІ)
Також ваші запитання ви можете надіслати у приватні повідомлення на нашій сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.zaporizhzhya.
Поштова адреса:
проспект Соборний, 166, м. Запоріжжя, 69107
Е-пошта:
Схема проїзду
Сторінка у мережі Фейсбук
Відділ організації документування і роботи з документами (Канцелярія):
Телефон: (061) 219-05-16
Факс: (061) 219-05-15
Е-пошта:
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції:
Начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Запорізькій області – Маляренко Олена Миколаївна
Інформацію про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та порушення вимог Закону України “Про запобігання корупції” необхідно повідомляти за номером (061) 219-05-21 та (061) 219-05-74 або надсилати на електронну адресу:
Перелік працівників ГУ ДПС у Запорізькій області, відповідальних за зворотній зв’язок у кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування
Інформація щодо створених телефонних ліній з питань роботи Системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕАРП та СЕ) та Системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ) в ГУ ДПС у Запорізькій області
Контакні телефони щодо отримання консультацій платникам з питань впровадження програмних РРО
Консультації щодо застосування РРО: (061) 787-93-69
Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для резидентів і нерезидентів України): (061) 219-05-24
Сектор розгляду звернень державних органів, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління електронних сервісів: (061) 219-05-59
Сектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи: (061) 219-05-59
Громадяни можуть надати свої звернення через:
- пошту або передати особисто чи через уповноважену особу до ДПС за адресою: 69107, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 166;
- засоби телефонного зв’язку контакт-центру ДПС за телефонним номером: 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3».;
- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДПС за умови попереднього запису на особистий прийом згідно графіку прийому;
- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zp.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом* заявника із зазначенням дати та місця проживання.
- відповідно до визначення наведеного у Великому тлумачному словнику української мови підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник української мови (з Дод., допов. На CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2). Також, згідно з Юридичною енциклопедією, підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).
Отже, підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим. Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.
З огляду на зазначене звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто без розгляду через десять днів від дня його надходження.
Зразок документального оформлення письмового звернення громадян до ДПС Зразок (Завантажити)
Форма подання письмового звернення громадянами до ДПС, що надсилається з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) (Ознайомитись (Завантажити)
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Приймальня громадян, запис на прийом громадян:
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на території України введено воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), а також з урахуванням оголошеного карантину відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), ДПС тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян.
При цьому зазначаємо, що Головне управління ДПС у Запорізькій області приймає звернення громадян засобами електронної пошти:
! у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).
Просимо з розумінням поставитися до ситуації, що склалася.
Графік прийому
Доступ до публічної інформації:
Запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:
– на поштову адресу: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166 (з приміткою на конверті «Публічна інформація»)
– факсом: (061) 219-05-15- на електронну адресу:
Спеціальне місце розпорядника інформації для роботи запитувачів з документами чи їх копіями розташоване за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, кім. 102.
Інформаційно-довідковий департамент ((контакт-центр) для отримання інформаційно-довідкових послуг):
0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 8.00 до 18.00 (крім суботи, неділі та святкових днів).
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Електронна пошта: (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису).
Акредитовані центри сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
Сервіс “Пульс” Державної податкової служби України
Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її та територіальних органів (далі – Інформація).
Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу:
Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «Про очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або на електронну адресу:Громадяни можуть викласти усні звернення до ДПС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДПС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3».
Приймальня начальника:
Телефон: (061) 787-67-46
Е-пошта:
Відділ інформаційної взаємодії :(061) 213-50-21;
Начальник відділу: (061) 787-93-65.
Е-пошта:
Державні податкові інспекції ГУ ДПС у Запорізькій області:
Олександрівська державна податкова інспекція – територія Олександрівського, Шевченківського та Комунарського районів м. Запоріжжя;
Телефон: (061)212-44-74;
Електронна адреса (інспекції):
Вознесенівська державна податкова інспекція – Вознесенівський, Дніпровський, Заводський та Хортицький райони м. Запоріжжя;
Телефон: (061)227-06-83, 227-06-62;
Електронна адреса (інспекції):
Запорізька державна податкова інспекція – Запорізький район;
Телефон: (061) 212-40-21, 212-40-29;
Електронна адреса (інспекції):
Відгуки
Відгуків немає, поки що.