У «Резерв+» запровадили онлайн-відстрочки людям з інвалідністю та студентам

🌐 В Україні впроваджено новий онлайн-сервіс для оформлення відстрочки від мобілізації через додаток «Резерв+». Тепер люди з інвалідністю та студенти можуть отримати відстрочку без черг і бюрократії. Оновлену версію можна завантажити в AppStore і PlayMarket. Цю інформацію повідомили в Міноборони.

📱 Заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко зазначила, що цей крок зніме додаткове навантаження з працівників ТЦК і забезпечить зручний доступ до послуг через смартфон. «Українці зможуть не стояти у чергах і не збирати папери для продовження відстрочки кожні три місяці. Працівники ТЦК знімуть з себе джерело додаткового навантаження. Найголовніше — запуск онлайн-відстрочок поповнить екосистему продуктів для військовозобов’язаних», — пояснила Черногоренко.

🛡 Сервіс доступний для людей з інвалідністю, які мають пенсійне посвідчення по інвалідності, а також для студентів, аспірантів та докторантів, що навчаються за послідовною освітньою програмою (наприклад, після бакалавра здобувають магістерський ступінь або навчаються в аспірантурі). Найближчим часом планується впровадити відстрочки для багатодітних батьків з трьома і більше дітьми. Наразі ця категорія проходить бета-тестування.

📝 Процес оформлення відстрочки простий: необхідно авторизуватись у застосунку «Резерв+» і подати запит. Система автоматично перевіряє право на відстрочку і, у разі позитивного результату, статус відображається в електронному військовому документі.

👨‍⚖️ Відсутність механізму автоматичного продовження відстрочки провокує корупційні ризики та ставить громадян у нерівні умови. Ми рекомендуємо користуватись новим сервісом для полегшення процесу отримання відстрочки.

#Україна #відстрочка #мобілізація #Резерв+ #люди_з_інвалідністю #студенти #онлайн_сервіс #мобільний_додаток #Юрконсалт #ГеннадійПрацевитий #адвокат #юрист #юрконсалт #ua #запоріжжя #рек #ukraine

😎 Потрібна консультація?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *